Thursday, February 25, 2010

28 Feb , Selamat Hari Lahir Sahabat!!!

Ahad, 28 Feb 2010

Harini adalah hari ulangtahun sahabatku yg ke 26! Oleh itu ku ucapkan:

SELAMAT HARI LAHIR buat sahabatku yg jauh di mata!

Ku doakan moga:

ditetapkan iman,

dipanjangkan umur,

diluaskan rezeki,

dirahmati kehidupanmu,

ditabahkan hati melayan karenah insan yg selalu membuatmu terluka setelah dia terguris,

serta moga dirimu sentiasa kuat dan cekal mengharungi liku2 hidup ini dan

semoga bahagia di dunia & di akhirat!

Dah lama tak hubungi sahabatku yg sorang ni.. Wish via alam maya ni pun boleh diterima pakai jugak la kan drpd tak wish langsung.. Harap dia masih sudi melayari blog ini dan membaca post ini..

Mungkinkah dia masih berpegang pada prinsip yang lama hingga ke saat ini..? hmm.. terpulanglah jika itu pilihan dia dan bisa membuatnya gembira & bahagia..

Tiada apa yg nak ku katakan lagi kerana buat masa ini ingin sesekali menjadi orang yg pendiam.. pendiam macam dia. Tambahan pula dia pernah ‘tertanya2’ samada ku mampu bertahan atau tidak walaupun rasanya sudah sekian lama dia boleh ‘nampak dan faham’ dengan sendirinya tapi masih tidak ‘faham’ lagi.. bahkan kalau terjadi situasi yg sama pada sahabat/orang lain, pasti keadaan akan jadi jauh beza, umpama cacing kepanasan yg sentiasa gelisah/seringkali akan naik angin/bertelagah bila situasi yg sama berlaku pada mereka.. tapi apa yg sudah sekian lama berlaku agak berbeza.. kalau masih tak boleh jawab/faham sendiri, takpelah.. lihatlah dan fahamilah keadaan 'ini'..kerana “keadaan inilah” jawapannya. Noktah.

Wassalam.


* wish post awal coz ada kekangan pd 28hb ni, lagipun sahabat ku ini pernah prepare 4 my besday since b4 the date.

*kejanggalan yang biasa dan kebiasaan yang janggal sudah menjadi arus talian ini.. kebiasaan yang biasa dan kejanggalan yang janggal hanya akan mengikut arus kebiasaannya dan kejanggalannya bila sampai masanya.

No comments:

Uhibbu Hazihi Suar Hubban Syadidan