Wednesday, December 16, 2009

Jauh Tapi Dekat

Assalamu'alaikum..

Alhamdulillah.. walhamdulillahi 'ala ni'amihi la tuhsoha laha...

Syuran jazilan wa jazakumullah pada semua sahabat handai yang wish miladi and doakan macam2 yang kebanyakannya semuanya orang yang jauh2, kat KL, kt Shah Alam, kt Terengganu tapi alhamdulillah kalian masih mengingati diri yang kerdil lagi jahil ini.. Tak terasa jauhnya jarak kita, sebab ingatan kalian sangat dekat di hati ini..

Untuk kali ini antara yang suprised for me adalah wish dari junior program kt uia yang 'nakal' dan manja, tak sangka dia kacau tengah malam, ingatkan ada masalah, rupa2nya nak wish.. huhu.. terharunya.. dalam diam masa program bakti siswa 2008 dia set our birthday by ic no. huh.. bijak2...

Then my famili, tengah malam pas diorang balik dari berubat, n tengah orang ngantuk2, diorang suh potong kek.. huhu.. time kasih kak ain for the suprised!!

Last but not least buat kak Ju yang baru ke kenali, dan baru 2 kali berjumpa, tak sangka dia wish my birthday by the cutest card that i've ever get before..  thanks so much kak Ju!!! Ukhwah fillah wa uhibbuki fillah hubban 'aziman!! http://www.123greetings.com/send/view/12015309708429805306  dan thanks for the tazkirah, nasihat dan kata2 nasihat yang lembut dan menarik hati wardah as your mutarabbi (jarak jauh)!!




No comments:

Uhibbu Hazihi Suar Hubban Syadidan